GETO-DAC


Luaţi-ne drept bir orice, dar nu mândria,
Fără de ea suntem doar nişte bieţi jugani;
Căci della Râm se trage, astăzi, România,
O ştim de la Zamolxe, de zece mii de ani!

Din Traci ne-am ridicat stăpâni în lume,
Urmaşi ai Geto-Dacilor viteji şi drepţi!
Născut-am din ţărână imperii de renume,
Deşi-n a noastră vatră, àzi, suntem inepţi!

Şi n-am îngenuncheat în nicio bătălie,
Niciunei seminţii vreodată ne-am supus;
Mi-e scârbă, doar, că într-a noastră glie
Nu ne plecăm, când Tricolorul este sus!

Nu ne-aruncaţi, dar, conştiinţa-n umilire!
Nu suntem un popor atât de depravat,
Chiar dacă sfinţii noştri dorm în mănăstire
Iar Dumnezeu căzut-a, molcom, în păcat.

Un neam de traci suntem, prin excelenţă,
Latinii-au fost doar inventaţi, cândva…
Şi-atunci când Timpul apune,-n decadenţă,
Pe noi – din toţi – doar zeii ne-or mai judeca!

05.08.2013
403378_233639996748435_837962418_n