SECĂND-HEND LĂV


Azi am cumpărat şi eu iubire
De la colţ… la secănd-hend,
Și-am dat lumii-ntregi de ştire
Deh, voiam să fiu în… trend.

N-am luat mult, câteva grame,
C-atât bugetul mi-a permis…
Că tre’ s-o vând, apoi, la dame
Parol că asta… nu mi-ai zis.

Și mă-asortez, aşa, în grabă,
Cu un zâmbet maidanez,
Să prind líberă vre ó tarabă
Dragostea să-mi etalez.

Dar când să plec, o ţigăncuşă,
Cu sâni copţi şi ochi domoli,
Mi se-aruncă-n braţe,-n uşă:
O băncuţă la… doi poli?!

Și-am lăsat dragostea-n prag,
O doream… ea mă dorea…
Și cu cât eu îi eram mai drag
Cu-atât mai draga ea-mi era.

Și ne-am iubit fără prinsoare
O noapte-ntreagă, ne-ncetat,
Ca-n zorii zilei următoare
Să-mi spună-adio… şi-a plecat!

Deci, s-o ia dracu de iubire,
Că doar cu vorbe ne-mbătăm!
La ce mai trebuie simţire,
Când tot ce este, cumpărăm?!

08.01.2014
SECAND-HEND LAV

9 gânduri despre „SECĂND-HEND LĂV

  1. ane spune:

    Iubirea nu se cumpara se daruieste.

    Apreciază

  2. Dianette spune:

    Direct. Bravo!

    Apreciază

  3. Aliosa spune:

    Felicitari pentru poezie !
    Asa este , vrem nu vrem, musai e sa recunoastem !
    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    Apreciază

  4. Uff…puţin a lipsit ca să fiu înger în 2 ianuarie, dimineaţa!

    Apreciază

  5. allexyanna spune:

    Un punct de vedere interesant si amuzant pentru punctarea materialismului care mananca incet dar sigur.

    Apreciază

Lasă un comentariu