MESAJE DE IUBIRE


Am căutat în adâncul sufletului meu… Iubire…
Dar n-am găsit decât nişte fărâme de trecut…
Crâmpeie de speranţă… frânturi de amintire…
Şi biata-mi inimă, sfărâmată în bucăţi de lut,

În mii de cioburi aiurea-mprăştiate, pe nedrept,
Zăcând pe caldarâmul scrobit, ades, de paşii-ţi grei,
În care-ţi desenam privirea, când mă rugam inept,
O clipă să-ţi dai şansa de-a te privi prin ochii mei.

Plecând mârşav, ai luat cu tine şi cel dintâi vitraliu –
Dovada sacră-a primăverii în care noi am înflorit –
Premeditându-ţi, crima, în cel mai scump detaliu,
Pe malul mării, unde-n noapte, noi ne-am fost iubit.

Şi-am să te rog mă iartă atunci când îţi ridici privirea
Şi-ţi vezi, în noapte, chipul pictat de mine-n stele…
Şi-ai să-nţelegi omagiul – dăltuit în bolţile-australe –
Când zorii risipi-vor tainicul mister: mesajul e Iubirea!

10.02.2013

Lasă un comentariu