ȘI DACĂ AZI…


Și dacă azi ți-aș cere ca să-mi dai
Un strop de întuneric într-un colț de Rai
Ai renunța, Arhanghele, la tot ce ai?!

M-ai învăța formula zborului în doi
Când Toamna s’a întoarce, iarăși, înapoi
În parcul desfrunzit de-atâtea ploi?!

Și dacă mâine tu mi-ai cere să îți fiu
Acel atom al nemuririi dintr-un Iad pustiu,
M-aș ridica din parcul nostru cenușiu

Răscolind adânc prin vechile-amintiri,
Să-ți creionez, din nou, în dulcile-ți priviri,
Marea noastră, roșie, de trandafiri…

Nu voi nici Iadul și nici Raiul fără tine,
Părea-mi-se-vor toate încă prea puține,
Dar știu că nemurirea ce astăzi îmi doresc
Doar la pieptul tău, iubito, pot să o găsesc!

06.12.2013
1383918_350616741740305_660447496_n

4 gânduri despre „ȘI DACĂ AZI…

  1. dordefemeie spune:

    Superba…

    Apreciază

  2. Clar,sunt fan al versurilor tale…imi plac foarte mult.:)

    Apreciază

Lasă un comentariu