SĂRUT-MÂNA ȚIE, MAMĂ


Sărut-mâna Ție, Mamă dragă,
Îți spun eu, fiul tău pribeag,
În timp ce ochii tăi mă-ndeamnă
Să-ți trec, iar, al casei prag.

Ca să-ți împart vechea colindă
De departe am venit,
Să-ți urez, Femeie sfântă,
Un Crăciun prea-fericit.

Iar tu să mă poftești la masă,
Din bucate-ți a gusta,
Ah, ce dor mi-era, Mămucă,
Să mănânc din mâna ta.

Să-mi miroasă-ntreaga seară
A cozonac și brad curat,
Asta-i noaptea-n care Domnul
Chip de Om și-a arătat.

În casă-i cald, și-mi este bine,
Și focu-ți arde în priviri,
Dor mi-a fost, și-mi este încă,
Să îți depăn amintiri…

Să-nchinăm o vreme-ntreagă
Povestindu-ne-amândoi
Câte-n stele și în Lună-s toate,
De prin vremuri de apoi.

Și să-mi dai, Măicuță dragă,
Mâna – ca să ți-o sărut,
Să-ți adorm în brațe,-n noaptea
Când Iisus s’a fi născut!

23.12.2013
photo by Andreea.Petrea™
MAMA

21 de gânduri despre „SĂRUT-MÂNA ȚIE, MAMĂ

  1. Poteci de dor spune:

    Emoţie de la un capăt la altul!

    Apreciază

  2. OrhiKamyDeea spune:

    Emotionante randuri.
    Sărbători fericite alături de cei dragi.

    Apreciază

  3. racoltapetru6 spune:

    Crăciun Fericit și impregnat de poezie! 🙂

    Apreciază

  4. illusion spune:

    Frumos şi emoţionant!

    Apreciază

  5. simply_M spune:

    Cuvinte care fac orice inima sa se topeasca, oricat de inghetata ar fi.
    Sarbatori fericite!

    Apreciază

  6. ane spune:

    Sarbatori fericite!

    Apreciază

  7. Sa adaug cuvinte?! Spun doar atat: emotie adanca!
    Sarbatori cu drag in suflet!

    Apreciază

  8. Loredana Milu spune:

    Splendid! 🙂 Felicitări, Marius!

    Apreciază

Lasă un comentariu