ROMANȚĂ DE TOAMNĂ (Dă-mi tot ce ai)


Dă-mi tot ce ai mai scump pe lume,
Dă-mi ochii-ți dulci, făr’ de cusur,
Vreodat’ să nu fiu nevoit, anume,
Sărutu-n noapte să ți-l fur.

Dă-mi visul alb, de-o vară, trecător,
Și iarna-ți viscolindă,-n drumul său,
Dă-mi târgurile-n care și-astăzi mor
Cavalerii, după chipul tău.

Dă-mi valsul vântului de primăvară,
Ce unduia, suav, cărări spre asfințit,
Și chiar și lacul de unde,-ntâia oară,
O Lună, pentru noi, a răsărit.

Dă-mi Toamna grea-nvelită în pastel
Sau parcul îmbrăcat în frunze arămii,
Și dă-mi iar cheia învechitului castel
Să mă întorc în nopțile târzii.

Și din tot ce-ai tu mai scump pe lume
Nimic nu am să-ți cer, într-un final…
Iar dacă marea va dori să te îndrume,
Am să te-aștept pe-același mal.

02.11.2013

6 gânduri despre „ROMANȚĂ DE TOAMNĂ (Dă-mi tot ce ai)

  1. Noi ne dorim acestea toate
    Si inca multe de se poate
    Dar ne trezim ca visul trece
    Si ne-mbatam cu apa rece.

    Apreciază

  2. OrhiKamyDeea spune:

    Si de ti-as pune totul la picioare
    Nimic din tot tu nu iti mai doresti.
    Doar spuma apei de la mare
    Va intelege cat de drag imi esti.

    Apreciază

  3. ane spune:

    SUPERB!!!

    Apreciază

  4. Mélanie spune:

    LL=large likne & MM=minunat (de) minulescian… 🙂
    bonne continuation! 🙂 amicalement, Mélanie
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/

    Apreciază

Lasă un comentariu